ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

** کودک من **

.......؟؟؟؟

1391/5/4 12:34
نویسنده : مامانی *نی نی *
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکمتصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

 

خوبی ؟تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.comاون بالا بالا ها خوش میگذره ؟؟؟؟تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.comپیش منو بابایی نیستی خوش میگذره ؟

عزیزم ماه مبارک به سلامتی ٤ روزه که شروع شده و مث برق هم گذشت .....مث عمرمون که ثانیه ثانیهتصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.comمیگذره و قدر وقتمون رو نمیدونیم تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com....تو این ٤ روز به لطف خدا  روزه هام رو گرفتم  خدا رو

شکر ...راستش عزیزم ....این چند وقته که نبودم ....بودم هااااااااا ولی..تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

 

 

((  ادامه مطلب یادتون نره ))

 

 چیزی نمیـــنوشتم میومدم و بهت ســــر میــــزدم و  مـــث همیشــــه خاله های وبلاگی لطفداشتن بهم و میومدن سر میزدن ...آخه میدونی چرا...چون حرفی نداشتم بیام وبگمhttp://mahsae-ali.blogfa.comبیام ازچی برات بگم بیام از دلتنگی هام بگم .... .؟؟؟ که چند بار گفتم برات از تــنــــهایــــــی ها ..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد؟؟؟ از اینکه خیلی دلم تو رو میخواد ...؟؟؟؟ از اینکه همیشه بهت فکر میکنم .....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد؟؟؟ و دوست دارم پیشم باشی ....آخه چقدر بگم فدات بشم...!! چقدربگم عاشقتم و دلم میخواد زودی بیای ....چقدر بگم دلتنگم .....و دوست دارم پیشم باشیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدچقــــــــــــــــــدرآخه  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی....واقعا گاهی دیگه نمیدونم چی بگممممممممم .....از کجا بگــــــم ..... من و بابایی خیلی دوست داریم اینـــــــــم هــــــزار بار گفتم .....هــــمــــش همیناس حرفـــــــام ......دیــــگه تکـــــــــراری شده من بگـــــم و تو گوش کنی .....کاش میـــومدی و پیـــــشم بودی و ازتو میگفتم  از شیطنت های شـــــیرین کودکانــــه ات.. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.از اینکه وقتی میخــــندی تمـــــام خســــتگی از تن منــــو بابای در میره از اینکه عاشقتیم و روز به روز شاهد بزرگشدنیـــتم....ازاینکه چــــه برنامه ها برات داریم و چه نقشه هایی کشــــــیدیم...... .از اینکه با ذوق میریم خرید وســـایل برات تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..از اینکه وقتی چار دست و پـــا راه میــــــری یا تاتــــی کردن یادت میـــــدم  و خوابودن و لالایی گفتن برات تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیچقدر لــــــذت میــــبرم ازحـــــس مادر شدن بگم ...از بهترین وشیـــــرین تـــــرین طــــــعـــم دنیا بگم از اینکه خدا منو لایــــق دونـــســـــت و تورو بهــــمون داد بگم از این بگم که هر روز تو یه کار جــــدیــــدی یاد میگیـــــری و منم خوشــــحال میشم ولی حـــــیـــــف.... حیف که هنوز نیستی و نیومدی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو تا من از تمـــام خوبــــــی های تو بـــــگم عزیزکم ...برای همیــــــن کم میام و واقـــــعا نمیدونم چی بنویسم و از کجا برات بگم .... خلاصـــــه ولی هر روز میـــــومــــــدم و بهت سر میزدم دلم میخواست باشی و ازتوبــــگم .....انشاا...به زودی باز میام و باهات حرف میزنم ...فعلا خدا نگهدارت باشه تا بعد عاشقتیم ایـــنــــو یادت نره.........میبوسیمت از اینجا .....بووووووووس فرشته ناز نیومدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ظریفه
3 مرداد 91 15:28
عزیزم الهی به حق این ماه عزیز مادر شی. دلم خیلی گرفت از نوشته هات با تمام وجود برات دعا کردم گلم
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 12:49
سلاااااااااام عزیزم خوبی گلم؟ ببخشی دیر اودم فکر نکنی فراموش کردم دارم از اول به همه نظراتم جواب میدم هنوز به اسم شما نرسیده بودم قربونت برم
بهـــــــــــــار
4 مرداد 91 12:50
الهی به حق این ماه مبارک زودتر مامان بشی فداااااااات بشم غصه نخوری
آنا
4 مرداد 91 13:53
عزیز دلمم ایشالله که نی نی نازت زود زود بیاد تو بغلت دوست گلم نگران نباش انشالله به حق این ماه عزیز خدا صدای همرو میشنوه و حاجت دل همرو میده
مامان نفس طلایی
5 مرداد 91 0:40
عزیزم اروم باش توکل بر خدا انشالله زودی میاد خوب یه ذره ناز داره خوب
مامان علی
5 مرداد 91 3:26
سلام عزیزم وبلاگتون خیلی قشنگ بود غصه نخور عزیزم منم اول مثل تو بودم تا خدا بالاخره یه پسر بهمون هدیه داد شما هم توکلت به خدا باشه اگه اب نیسان داری حتما بخور تو مفاتیح هم خواص اب نیسان رو نوشته حتما یه سری بهش بزن انشالله به زودی زود بچه دار میشی به هم سر بزن
زهرا
5 مرداد 91 3:53
سلام عزیزم به منم سر بزن من دارم مامان میشم امید وارم تو هم یه روز احساس منو درک کنی
مامان بهی
5 مرداد 91 11:23
ای جانم آرزو جونمممممممم ایشالله که به زودی زود مامان شییییییییییییییییی تو این ماه زیاد دعا کن حتما مستجاب میشه راستی برا مام دعا کننننننن
فاطمه سادات
5 مرداد 91 13:52
ان شاله این مدت سریع طی بشه و نی ی نازت بیاد و از دلتنگی درت باره راستی اهنگتو عوض کردی؟خوبه
مامان مارال فرفری
5 مرداد 91 14:18
امیدورام مامان بشی از خدا میخوام اینو برات
دخملی
6 مرداد 91 12:43
آخ جونم................ایشاا...بحق این ماه رمضون این روزا هم میرسه چرا منم لینک نکردی
جیگر مامان
6 مرداد 91 13:32
سلام گلم چطوری؟کم پیدایی یه سری به وب پسرم بزن خوشحال میشم انشا...به همین ماه عزیز زود زود مامانی بشی خبرشو بدی
مامان مهراد
9 مرداد 91 12:49
ماما...ماما صدای نینی کوچولویی میاد که صدات میکنه به زودی زود ایشاللاه ...... آپم عزیزم
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
9 مرداد 91 16:03
آهنگ مناجاته چیشد؟
مامان مهربون فاطمه
9 مرداد 91 16:25
سلام.بابا کجایی؟نیستی؟دلم گرفت از دیر اومدنت....بیا دیگه.قرار نشد توی وبلاگت حرف از ناراحتی و نا امیدی باشه...به حول و قوه ی الهی می آد و میشه جان جانانت...
شاهده
16 مرداد 91 18:45
ای جونم خانومی میاد عزیزم زودی میاد توکل بر خدا...نمی دونم چی بگم والا خودت که وضع منو میدونی خیلی بهتر از شما نیستم ولی کاری جز توکل نداریم